Contact

Goede bereikbaarheid is één van de belangrijkste aspecten van goede klantenservice. Niet alleen als het gaat om vragen over uw verzekering, verwerking van wijzigingen of behandeling van een schade. Maar ook wanneer de dienstverlening van de AM Assuradeuren niet overeenkomt met uw verwachting en u een klacht heeft.
Als u telefonisch contact opneemt staan we u zo snel mogelijk te woord. Wij garanderen dat u in ieder geval altijd een medewerker aan de lijn krijgt tijdens kantoortijden.
Is de wachttijd langer dan u wenst of gewend bent, mail dan naar info@amassuradeuren.nl met het verzoek om teruggebeld te worden. Ook kunt u aangeven of u wilt dat wij u in de ochtend of middag terugbellen. Wij bellen u daarna binnen 2 werkdagen terug. Op het door u gewenste dagdeel, als u dat heeft aangegeven.
In alle gesprekken proberen wij direct antwoord te geven op uw vraag. Als wij uw vraag toch niet direct kunnen beantwoorden, zorgen we ervoor dat een andere afdeling u alsnog helpt.

Telefonische bereikbaarheid

Heeft u een vraag?
Dan kunt u contact opnemen met uw assurantieadviseur. Zij zijn op de hoogte van uw situatie en zijn daarom uw eerste aanspreekpunt voor advies over uw verzekeringen of het melden van een schade.
Wilt u liever toch met één van onze medewerkers spreken? Belt u dan 0528 – 34 81 19 of 0528 - 34 81 18 (schade). Wij zijn op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar tussen 08.30 en 17.00 uur. U belt tegen het lokale tarief, plus eventuele kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Wij hebben geen keuzemenu, u krijgt altijd direct een medewerker aan de lijn. De maximale wachttijd bedraagt 30 seconden.
In geval van nood en na kantooruren kunt u met uw assurantieadviseur bellen.

Ook kunt u ons contactformulier invullen.

Reactietermijnen

Hoe lang duurt het voordat u een reactie krijgt op uw vraag, informatieverzoek, schademelding of klacht?
AM Assuradeuren is u zo snel mogelijk van dienst. Bij onvoorziene situaties zoals storm, natuurgeweld of rampen kan de reactietermijn langer zijn. Wij stellen ook dan alles in het werk om de reactietermijnen na te komen.

Hoofdprocessen
Deelprocessen
Inhoudelijke reactie
(werkdagen)
1. Beantwoorden van informatieverzoeken over bestaande en nieuwe verzekeringen
Of binnen 10 werkdagen een bericht dat de behandeling van uw informatieverzoek langer gaat duren dan 10 werkdagen. Wij laten u dan weten wanneer u het gevraagde kunt verwachten.
10
2. Acceptatie van nieuwe verzekeringen. wijzigingen en opzeggingen bestaande verzekeringen.
Na ontvangst alle benodigde informatie. Indien nodig na ontvangst inspectierapport, aanvraagformulier.
10
 
Als wij een opgevraagd inspectie rapport niet binnen 40 dagen ontvangen, dan informeren wij u hierover.
50
 
Na een verzoek tot het wijzigen van een lopende polis.
10
3. Verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten zoals:
Afgifte polissen en verzekeringsbewijzen. Nieuwe en bestaande verzekeringen. Na ontvangst alle benodigde informatie.
10
4. Schadebehandeling en verzekeringsuitkeringen
Bevestiging aanmelding, in gang zetten schade-expertise, verzoek tot invullen schadeformulier en opvragen benodigde informatie.
10
 
Verzekeringsuitkering. Na ontvangst van alle benodigde informatie.
10
5. Klachtenbehandeling
Zie specifieke informatie op de pagina klachtenbehandeling. Na ontvangst van uw klacht wordt u maximaal na één dag teruggebeld ter bevestiging van de ontvangst van uw klacht.
 

Contactgegevens

AM Assuradeuren

Alteveerstraat 9
7906 CA Hoogeveen

Postbus 18
7913 ZG Hollandscheveld

Telefoon | Algemeen:  0528 - 348 119
Telefoon | Schade:  0528 - 348 118
E-mail:
 
info@amassuradeuren.nl
 
KvK nummer:  59567376
AFM nummer:  12042415
Kifid nummer:  300015644
Kwaliteitsgarantie
Wij zijn lid van de Nederlandse Vereniging van Gevolmachtigde Assurantiebedrijven (NVGA). AM Assuradeuren te Hoogeveen voldoet aan de normen en regels van de NVGA en daarmee is de hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor u gewaarborgd.

Wij hebben kwaliteit dan ook hoog in het vaandel staan!


Ga naar de site van de NVGA
Onze website plaatst geen tracking cookies. Geïntegreerde (social) media als Facebook, YouTube of AddThis kunnen bij gebruik ervan dat wel doen.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat door een website op uw apparaat (computer, tablet of mobiele telefoon) wordt geplaatst.

Hoe wij cookies gebruiken

Wij plaatsen uitsluitend functionele cookies voor een optimale werking van de website. Bij uw volgende bezoek worden de cookies gebruikt om u te herkennen en dat maakt een volgend bezoek aan onze website gemakkelijker.

Cookies van derden

Bij de cookies die via onze website worden geplaatst, kunnen cookies van andere partijen zitten. Deze cookies meten bijvoorbeeld het gebruik van onze website. Deze zogenaamde statistische cookies geven ons inzichten waarmee wij onze website vervolgens verder kunnen optimaliseren om zo de gebruikerservaring van bezoekers te verbeteren. Deze inzichten gebruiken wij uitsluitend ten behoeve van onszelf en er worden geen gegevens gedeeld met derden zoals bijvoorbeeld Google.

Verder treft u buttons aan van bijvoorbeeld Addthis, Facebook, Twitter of LinkedIn. Met deze buttons kunt u informatie van onze website delen. Ook is het mogelijk dat er video's van YouTube op onze website staan of applicaties van andere partijen. Hiervoor worden cookies geplaatst vanuit deze (social) media. Wij hebben daar geen invloed op. Wilt u hier meer over weten? Lees dan de privacyverklaringen van deze (social media)kanalen. Daarin staat wat zij met de (persoons)gegevens doen die zij via dit soort cookies verwerken.

Uitschakelen cookies

U kunt het gebruik van cookies uitschakelen. Let erop dat u de instellingen apart voor elke browser en apparaat dat u gebruikt moet aanpassen. Hoe u uw instellingen kunt aanpassen, verschilt per browser. Raadpleeg hiervoor de handleiding van uw browser.

Wees u ervan bewust dat als u geen cookies wilt, wij niet meer kunnen garanderen dat onze website helemaal goed werkt. Het kan zijn dat enkele functies van de site verloren gaan.

Slotopmerkingen

Wij zullen deze verklaring af en toe aan moeten passen, omdat bijvoorbeeld onze website of de regels rondom cookies wijzigen.

Top